care nu presupune manifestarea prin superpozitii a acestuia,
face nici doua parale.
atata vreme cit unii opereaza cuantic Natura, se cade sa existe si altii, care sa urmeze un sistem de invatamant care se armonizeaza cu Natura, asa cum e ea.
fix problema din Drept, care povesteste despre Drepturile Artificiale, pe linga drepturile Naturale, se manifesta si in sistemul de invatamant.
cita vreme e clar-cristal ca unii propovaduiec drepturile artificiale, ca drepturile artificiale deja se manifesta pe piata, cum sa le bagi in aceiasi oala cu drepturile naturale?!
cita vreme e clar-cristal ca tendinta e dezvoltarea prin imbunatarirea Naturii,
chirurgia cuantica, deci 'imbunatatirea Naturii', fiind posibila deja, e de bun-simt ca sistemul de invatamant sa disponibilizeze si superpozitia proprie artificializarii.
oric incercare de redefinire a sistemului de invatamant care nu se manifesta ca o metamorfoza, adica e incapabil sa se exprime prin superpozitii, daruind cu egala consideratie si un invatamant in armonie cu Natura, insa si unul care urmareste imbunatatirea Naturii, face... nici doua paralute.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu